Shoyu san-j soy sauce BIO - Natural 500ml
Related products
Product detailed description
soy sauce with a traditional taste in organic quality, used to season dishes. The difference between shoyu and tamari: Shoyu and tamari are more or less interchangeable, with the difference that tamari retains its taste and aroma better during heat treatment. Shoyu, on the other hand, is recommended for the final seasoning of the finished dish. However, this is not an ironclad rule. Shoyu does not contain any flavor enhancers, dyes or artificial sweeteners. In addition to the four basic tastes (sweet, bitter, salty, sour), there is a fifth taste - umami. It is described as "delicious", "the taste of ripeness" and enhances the taste of the dish. This fifth taste is also contained in fermented products - i.e. in soy sauce shoyu.Nutritional values
Energy value | 250kJ/60kcal |
Fats | 0g |
of which saturated fatty acids | 0g |
Carbohydrates | 6.00g |
of which sugars | 3.00g |
Fiber | |
Protein | 9.00g |
Salt | 5.26g |
Additional parameters
Category: | Soy sauce |
---|---|
Weight: | 0.475 kg |
EAN: | 8594010319686 |
Be the first who will post an article to this item!
Add a comment
KT
Karin Tannert
sehr zufrieden
P
Petr
Rychlé dodání.
Slušná cena.
Výborná omáčka Crying Thaiger. 😎👍
LK
Lubomír Kysilka
JK
Jakub karasek
MC
Michal Cyrany
Perfektní komunikace, vše došlo bleskově. Mohu jen doporučit.
MF
Martin Magnus Fiala
Výborná lehce nakyslá chuť. Bezkonkureční hutný produkt lehce stravitelný. Objednal jsem si 15 ks a doporučuji i ve svém okolí. Proti českému výrobku Hollandia navíc zasytí a má více bílkovin. Budu objednávat i v budoucnu.
M
Müller
Bin mit dem shop zufrieden, aber habe Kritikpunkte. Lieferzeit könnte besser und Verpackung könnte besser
JH
Jana Hrubá
NV
Naděžda Večeřová
JT
Jaroslav Turek
J
Ja
Dlha dodacia lehota
AK
Alena Korcová
AM
Alžbeta Morongová
spokojná
MB
Marie Bizová
LJ
Lucie Jandová
Jsem velmi spokojena s produkty a jejich kvalitou. Trošku delší doba dodání
HV
Helena Vlckova
RW
Roman Weiss
naprosto
MZ
Markéta Zewelová
TH
Tomas Havranek
Atypické výrobky, které skoro nikdo jiný nenabízí.
To je přesně ta cesta kde může internetový obchod uspět v obrovské konkurenci.
ST
Simona Tomková
Skvělé výrobky