Quinoa bílá

Neohodnoceno
 

Quinoa neboli merlík chilský. Jedná se o velmi starý druh rostliny, který je v Jižní Americe využíván po dlouhá staletí. Cení se hlavně pro vysoký obsah bílkovin, vápníku a rostlinného tuku. Quinoa je bezlepková rostlina. Také má v sobě zastoupeny všechny esenciální aminokyseliny, které si tělo nedokáže samo vytvořit. Díky nerozpustné vláknině pomáhá předcházet srdečním onemocněním a snižuje krevní tlak. Dále je bohatá na železo a hořčík, což v kombinaci s vápníkem dobře působí na kvalitu spánku. Pokud máte potíže s usínáním, přidávejte pravidelně k večeři lžíci quinoi. Také zpevňuje pleť a dělá ji pružnější, posiluje nervy a snižuje riziko rakoviny. Pravidelná konzumace se doporučuje lidem trpícím na migrény. Pokud jde o přípravu, Quinoa není nijak zvlášť náročná a připravuje se obdobně jako třeba rýže nebo kuskus. Při přípravě však dodržujte pravidlo podílu 1:2, tedy jeden díl quinoi na dva díly vody. Obilovinu není potřeba dopředu propírat, ani namáčet a vaření zabere do 15 minut. Když ji připravíme správně, měla by být jemná a nadýchaná s lehce oříškovou chutí.

od 22 Kč
Značka PlodySlunce.cz
Kategorie Quinoa
Záruka 24
Zvolte variantu
Kód produktu PLODB433 Balení: 1kg Do 1 dne 184 Kč
   
Kód produktu PLODA516 Balení: 25kg Do 1 dne 3 637 Kč
   
Kód produktu PLODB450 Balení: 100g Do 1 dne 22 Kč
   
 

Quinoa neboli merlík chilský. Jedná se o velmi starý druh rostliny, který je v Jižní Americe využíván po dlouhá staletí. Cení se hlavně pro vysoký obsah bílkovin, vápníku a rostlinného tuku. Quinoa je bezlepková rostlina. Také má v sobě zastoupeny všechny esenciální aminokyseliny, které si tělo nedokáže samo vytvořit. Díky nerozpustné vláknině pomáhá předcházet srdečním onemocněním a snižuje krevní tlak. Dále je bohatá na železo a hořčík, což v kombinaci s vápníkem dobře působí na kvalitu spánku. Pokud máte potíže s usínáním, přidávejte pravidelně k večeři lžíci quinoi. Také zpevňuje pleť a dělá ji pružnější, posiluje nervy a snižuje riziko rakoviny. Pravidelná konzumace se doporučuje lidem trpícím na migrény. Pokud jde o přípravu, Quinoa není nijak zvlášť náročná a připravuje se obdobně jako třeba rýže nebo kuskus. Při přípravě však dodržujte pravidlo podílu 1:2, tedy jeden díl quinoi na dva díly vody. Obilovinu není potřeba dopředu propírat, ani namáčet a vaření zabere do 15 minut. Když ji připravíme správně, měla by být jemná a nadýchaná s lehce oříškovou chutí.

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat komentář
Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat hodnocení
Nevyplňujte toto pole: